OutdoorCommunity ⛰️

Ook even voorstellen

Hoi,
Ik ben Manon. Weer buitenmens sinds hond Lulu bij ons woont. Gek hoe je dat kunt ‘vergeten’ :see_no_evil: Afgelopen zomer stuk Kungsleden in Noord Zweden gelopen en komende zomer (2022) ga ik hopelijk weer. Interesse voor bushcraft is aangewakkerd dus nu op zoek naar info, veel kennis en praktische ervaring. Hopelijk workshops of cursussen volgen komend jaar.

1 Like

Hallo en welkom @Manon leuk dat je interesse weer is aangewakkerd en welkom bij de community!
Laten we hopen dat er weer workshops komen inderdaad.

Hoe was Kungsleden ? Helaas ben ik daar (nog) niet geweest.

@Patrick Ik keer er elke weer terug… zegt wel wat. Deze keer zuidelijk deel gelopen. Het doel was helemaal, maar m’n knieën hadden een ander plan. Komende zomer weer een poging. Ik hou van de fjäll en dan met name de kalfjäll. Ook minder muggen…

En dan zo lekker tentje opzetten. Ook veel ‘slechter’ weer gehad. In m’n eentje goed te doen, heb ervaring en ook fijn voor het thuisfront dat het niet zo desolaat is.

2 Likes

wow, dat ziet er inderdaad super uit! :star_struck:
Die moet ik ook op mijn bucket / to-do lijst gaan zetten.

2 Likes

Hallo
Ik ben Ed een vervent natuurliefhebber , hiker , klimmer , oceaan zeiler , biker , enz…
Heb zowat heel de wereld afgereisd behalve het Amerikaanse continent dewelke nog wel op onze lijst sta .
En ik kom hier eens kijken en bijleren .

1 Like

Welkom en bedankt voor je introductie @Ed1
Ben benieuwd naar je verhalen van je reizen, en hopelijk kunnen we van elkaar leren!

1 Like

Wel beste dat zou mooi zijn ! :pray:t2::pray:t2::pray:t2:

1 Like